FAQ - Najczęściej zadawane pytania

W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z zamówieniem, naszymi produktami lub marką, dokonywania zakupów za pośrednictwem naszej strony internetowej, dostawy lub zwrotów, a także w przypadku jakichkolwiek uwag lub skarg prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Mailowo: info@gold-barber.pl
Telefonicznie: Ze względu na Covid-19, nasze linie telefoniczne są obecnie niedostępne.

Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 18:00.

Po potwierdzeniu zamówienia i dokonaniu płatności GoldBarber wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem Twojego zamówienia. Po przygotowaniu i wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki.

Przygotowanie zamówienia trwa od 1 do 2 dni roboczych, a wysyłka do klienta trwa ok. 10 do 14 dni roboczych.

Tak, oczywiście. Wysyłamy produkty Gold Barber na cały świat za pośrednictwem naszej dużej i niezawodnej sieci dystrybucyjnej!

Nasze magazyny międzynarodowe są częściowo zlokalizowane w Europie, a także w Stanach Zjednoczonych i Azji.

Tak, 4 dni po złożeniu zamówienia, możesz napisać do nas wiadomość na adres info@gold-barber.pl, a my prześlemy na podany przez Ciebie adres emailowy numer śledzenia przesyłki. 

Nasze produkty są wysyłane osobno zgodnie z zamówieniem. Jeśli na przykład Twoje produkty pochodzą z dwóch różnych magazynów, będą zatem dwie wysyłki. Druga część Twojego zamówienia najprawdopodobniej dotrze wkrótce.

Przykro nam, że wystąpiły jakiekolwiek problemy z produktem. Staramy się unikać takich sytuacji. Po prostu wyślij nam zdjęcie uszkodzonego produktu na adres info@gold-barber.pl, a my wyślemy Tobie element zamienny lub całkowicie nowy jak najszybciej.

Przepraszamy za opóźnienie. Czasami wysyłka międzynarodowa może potrwać dłużej niż oczekiwano z powodu odprawy celnej. Możesz jednak w dowolnym momencie śledzić swoje zamówienie i zobaczyć, gdzie jest. Jeśli nadal uważasz, że potrzebujesz pomocy w śledzeniu paczki lub chcesz o nią zapytać, skontaktuj się z nami przez e-mail na info@gold-barber.pl.

Dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązać problemy, które nasi klienci mogą napotkać podczas składania zamówienia. Jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy za zamówienie, możesz tego dokonać w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia, jeżeli w chwili składania zamówienia produkt nie był objęty specjalną promocją lub ofertą. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką zwrotów. 

Gold Barber zapewnia bezpieczne metod płatności za zamówione produkty. Możesz dokonać płatności online kartą kredytową / debetową i zapłacić za zamówienie za pomocą jednej z następujących kart: Visa, MasterCard, Maestro lub American Express. Transakcje bankowe są przeprowadzane w bezpieczny sposób przez wyznaczonych partnerów płatniczych Gold Barber. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących płatności prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta info@gold-barber.pl.

Jeśli masz kod promocyjny Gold Barber, możesz nas o tym powiadomić przed potwierdzeniem zamówienia, wprowadzając go w polu „Kod promocyjny”. Po wprowadzeniu kodu oferta promocyjna zostanie automatycznie naliczona, a wartość produktów w koszyku obniżona. Masz możliwość anulowania wprowadzonego kodu i wprowadzenia innego.

Możesz anulować subskrypcję biuletynu Gold Barber za pomocą jednego kliknięcia na dole strony w ostatnim otrzymanym biuletynie. Możesz również wysłać wiadomość e-mail do naszego działu obsługi klienta na adres info@gold-barber.pl.